вівторок, 24 березня 2020 р.

Група Є 21. Українська література.


Тема. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії


1. Пройдіть літературну вікторину, впізнайте героїв драми за їх характеристикою.
2. Опрацюйте матеріал з теми за посиланням.
3. Дайте письмові відповіді на питання.
1) Чому, на вашу думку, природа у творі «Лісова пісня» почала мстити людям?
2) Які проблеми порушує поетеса через образ Лукаша?
3)Як у творі розкривається проблема людини й природи?
4. Вивчіть напам'ять монолог Мавки.

Мавка
О, не журися за тіло!
Ясним вогнем засвітилось воно,
чистим, палючим, як добре вино,
вільними іскрами вгору злетіло.
Легкий, пухкий попілець
ляже, вернувшися, в рідну землицю,
вкупі з водою там зростить вербицю,—
стане початком тоді мій кінець. 
Будуть приходити люди,
вбогі й багаті, веселі й сумні,
радощі й тугу нестимуть мені,
їм промовляти душа моя буде. 
Я озовуся до них
шелестом тихим вербової гілки,
голосом ніжним тонкої сопілки,
смутними росами з вітів моїх.
Я їм тоді проспіваю
все, що колись ти для мене співав,
ще як напровесні тут вигравав,
мрії збираючи в гаю...
Грай же, коханий, благаю!

Немає коментарів:

Дописати коментар