вівторок, 24 березня 2020 р.

Група К-16. Українська мова.

Тема. Основні правила вимови голосних звуків

1. Опрацюйте матеріал підручника О. Авраменка "Українська мова" 10 клас параграф 24-25, ст. 76-77 Занотуйте в зошитах основні правила вимови голосних звуків.

2. Перегляньте відео


3. Виконайте вправи
Уставте пропущені букви, поясніть орфограми. Прочитайте слова вголос, дотримуючись орфоепічних норм.
У ложе..ці, кни..ці, Пара..чин,..жиру, злі..ши, бе..шапки, мі.. солдатами, ро..жеврітися, зупини..ся, на сте..ці, відчепит..ся, сподіваєм..ся, ..шумом, бе..чинство, ..чищати, Іл..я, мудріст..ю, щаст..я, скрин..я, їдальн..я, лист..я, безліс..я, ріл..я, мід..ю, скатер..ю, пам’ят..ю, л..ється, постат..ю, повінн..ю, засил..я, молод..ю, молодіст..ю, жовч..ю, у піднебес..і, подвір..я, радіст..ю, стат..я, стат..ей.
Запишіть речення, обравши з дужок правильний варіант.
1. Воскреснемо, бо світить нам (у, в) віки пророцтво Тараса: «Не вмирає душа наша, не вмирає воля». 2. Немає (у, в) Україні кращого неба, ніж небо твоєї малої Батьківщини. 3. А через (у, в)сю Україну, посеред щедротних степів (й, і) ланів, пливе Дніпро-Славутич — історичний символ й образ України.
► Запишіть текст фонетичною транскрипцією.
Уже дзвенять і ніжно врунять,
Шумлять березові гаї,
А журавлі летять і струнять,
Пливуть у вишині.
Глибоке небо синє-синє,
В тонкім мереживі гілля.
Хмарки, неначе ластовиння
Чи перламутрова луска.

Немає коментарів:

Дописати коментар