вівторок, 14 квітня 2020 р.

Група П 35. Українська мова.

Тема. Удосконалення правописної грамотності: правильне використання відомих орфограм і  пунктограм у  писемному мовленні під час відтворення й  створення висловлювань.
1. Самостійно, користуючись довідниками, повторіть матеріал з тем: «Правопис іменників», «Правопис прикметників», «Правопис числівників», «Правопис займенників», «Правопис дієслів», «Правопис прислівників», «Правопис службових частин мови», «Правопис вигуків».
• Доберіть приклади па всі випадки правопису зазначеної частини мови.
2. Виконайте вправи.
1. Вставте пропущені букви чи знаки. Поясніть, за яким принципом правопису пишуться ці слова*. 
Суб..єктивний, р..нтабельний, дружн..й, зворотн..й, рац..ональний, природн..й, господарс..кий, бе..турботний, експ..р..ментальний, еф..ктивний, р..тельний, опт..мальний, зовнішн..й, пр..- оритетний, доро..чий, вза..мовигідний, пар..тетний, ад..кватний, сп..цифічний, ро..подільний, спр..ятливий, середн..омісячний. 
2. Поясніть лексичне значення виділених слів. Складіть з  ними речення. Подумайте й  скажіть, до якого шару лексики належать виділені слова. 
3. Утворіть від іменників прикметники. 
Визначте, у яких групах приголосних відбулося спрощення. Зразок: тиждень — тижневий (ждн — жн). 
Студент, авангардист, самозахист, жалість, вартість, перехрестя, баласт, компост, контраст, гігант, турист, хвастощі, кількість, фашист, виїзд, журналіст, область, користь, заздрість, пестощі, депутат, кріпосник, расист. 
4. Виберіть один із варіантів написання, наведених у дужках. Аргументуйте свій вибір
Моло(ть,дь)ба, гріє(с,ш)ся, бряз(кн,н)уло, молоде(цт,ц)во, тя(г,х)ти, миє(с,ш)ся, зві(д,т)ки, бря(жч,щ)ати, во(сч,щ)аний, кременчу(гсь,зь,ць)кий, вол(гсь,зь)кий, інтеліген(тсь,ць)кий, у кни(зь,ць)ці. 
5. Запишіть, знімаючи риску. 
Максі/мода, радіо/зв’язок, шлако/блок, блок/пост, яхт/клуб, жень/шень, мікро/міліметр, лісо/степ, прем’єр/міністр, євшан/зілля, жар/птиця, жовто/гарячий, учитель/хімік, купівля/продаж, міні/автомобіль, пів/Києва, фото/робот, полин/трава, драм/театр, водо/грай, гори/цвіт, чорно/зем, чужаниця/чужина.
3. Творче завдання. Скласти тести  для закріплення орфограм.

Немає коментарів:

Дописати коментар