середу, 15 квітня 2020 р.

Група К 26.Мистецтво.

Тема. «Золота доба» іспанського живопису: портрети Д. Веласкеса, картини й офорти Ф.Гойї Досягнення національної школи живопису в Англії: сатира У. Хогарта, романтичні краєвиди Дж. Констебл і Дж.Тернера, портретна галерея Дж.Рейнольдса і  Т. Гейнсборо.
1. Опрацюйте матеріал за підручником Л. Масол "Мистецтво" 10-11 клас ст. 116-117.  
2. Опрацюйте матеріал"«Золота доба» іспанського живопису" за посиланням,"Досягнення національної школи живопису в Англії" за посиланнямзробіть конспект.
3. Перегляньте відеопрезентацію  "Видатні іспанські живописці".
4. Перегляньте відео галереї робіт художників.

Франциско Хосе Гойя


5. Для перевірки знань пройдіть тест "«Золота доба» іспанського живопису.  Англійський живопис."
6. Залікова робота.
Оберіть картину будь-якого художника та зробіть її 

мистецький аналіз , користуючись планом.

План опису картини
♦ Що зображено на картині?
♦ Коли й ким написано картину?
♦ У якому стилі (жанрі) створено живописний твір?
♦ Яке враження та відчуття викликає картина у глядача?
♦ Який настрій намагається передати автор живописного твору?
♦ Як впливає використання певної колірної гами на виникнення емоційних відчуттів та вражень?
♦ Виокремте головне із побаченого на картині. Спробуйте пояснити, чому саме це здається вам головним. Якими засобами художник виділяє головне?
♦ Який колорит притаманний твору живопису?
♦ Спробуйте розкрити сюжет картини та здійснити за нею подорож.
♦ Чи має твір символічний сюжет?
♦ Як називається твір і чи відповідає його назва сюжету та символіці твору?
♦ Що хотів повідомити людям автор твору?
♦ Чи мають символічний характер композиція твору та її основні елементи: горизонталь, вертикаль, діагональ, коло, овал, куб?

Роботи надсилайте за адресою:vevtonenko@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар