понеділок, 18 травня 2020 р.

Група Є 21. Українська мова.

Тема. Творення й відмінювання імен по батькові (тренування). 
Усний переказ тексту
«На ім’я називають,а по батькові величають!» – так говорили здавна на Русі. Обов'язок кожної людини вміти утворювати, грамотно писати, відмінювати чоловічі, жіночі імена по батькові та прізвища. Чоловічі імена по батькові утворюються за допомогою суфіксів –ович, -йович, -ич, -іч. Жіночі імена по батькові утворюються за допомогою суфіксів -івн,- ївн
1. Повторіть матеріал за підручником О. Авраменка "Українська мова" 10 клас параграф 57-58, ст. 179 
2. Виконайте вправи.

► Поставте у формі кличного відмінка виділені іменники. До якого художнього прийому вдаються письменники, утворюючи таку форму від іменників — загальних назв?

1. Народ мій! Борець ти і творець, найвищої достоїн нагороди! 2. О мій врожай, світла моя доля, люблю твій шум і шепіт серед поля і серцем чую силу наливну. 3. Орися ж ти, моя нива, долом та горою... 4. Зоря моя вечірняя, зійди над горою...
З а в д а н н я: поставити імена та по батькові в потрібну форму.
Допоможіть (Микола Ілліч), зустрітися (Антоніна Василів¬на), розповісти (Петро Григорович), попрощатися з (Лук’ян Савич), доповісти (Лариса Кузьмівна).
 Завдання: утворити імена по батькові; провідміняти їх.
Ірина (Лаврентій), Тетяна (Захар), Мар’яна (Ігор), Євген (Лука).
► Виконайте вправи 6, 7 за підручником ст.182-183
3 Для перевірки знань пройдіть тест.
Роботи надсилайте за адресою:vevtonenko@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар