пʼятницю, 15 травня 2020 р.

Група П 15. Мистецтво.

Тема. Музичні інструменти: струнно-щипкові  (уд, саз), струнно-смичкові (ребаб, кеманча), духові (най), ударні (дойра).
1. Опрацюйте матеріал за підручником Л. Масол "Мистецтво" 10-11 клас § 5.1 ст. 79-81.  


2. Створіть презентацію "Музичні інструменти народів арабо-мусульманського культурного регіону. "
3. Виконайте завдання.
1. Продовжте твердження. Культура Сходу своєрідна, має свої особливості. І хоча вона дуже відрізняється від культури західних країн, однак деякі спільні риси можна знайти. І це - одвічні людські цінності, прагнення краси, досконалості...
2. Доберіть українські аналоги фольклорним зразкам різних народів.
Дружба не має ціни (китайське прислів’я).
Слово, що вилетіло, і четвіркою коней не наздоженеш (японське прислів’я).
Людина без батьківщини, як соловейко без лісу (казахське прислів’я).
Живий собака краще за мертвого лева (арабське прислів’я).
Де ватага куховарить, там юшка недобра (турецьке прислів’я).
Як вчиниш з іншими, так вчинять і з тобою (ассирійське прислів’я).
Роботи надсилайте за адресою:vevtonenko@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар